Du kan kjøpe billetter til våre arrangementer via følgende offiselle salgskanaler:
Vi advarer mot å kjøpe billetter fra andre utsalgssteder enn de overnevnte. Vær oppmerksom på at det er flere uærlige aktører på makredet som førsøker å svindle billettkjøpere, f.eks. nettstedet Viagogo.
Vi kan kun garantere for ekteheten av din billett når den er kjøpt via en av overnevnte offisielle salgskanaler.
Dersom en av våre konserter skulle bli avlyst garanterer vi for at du vil få mulighet til å refundere billetten din.
Dersom en konsert skulle bli utsatt til ny dato vil du få tilbud om å videreføre billetten din til ny konsertdato – eller refundere den dersom ny dato ikke passer for deg. Refusjonsfrist er som regel 60 dager etter opprinnelig arrangementsdato, i henhold til Ticketmaster sine kjøpsbetingelser.
Ved avlysning eller utsettelse av en konsert vil alle som har kjøpt billetter til konserten motta info om refusjon via den e-postadressen de har registrert ved kjøp av billett hos Ticketmaster.
Billettavgift/servicegebyr/ekspedisjonsgebyr blir ikke refundert, da dette er et gebyr for jobben Ticketmaster gjør ved å legge et arrangement i salg og gjennomføre endringer i billettsystemet – herunder refusjon.
Porto, fakturagebyr og frivillige tilvalg (forsikring, suvenirbilletter m.m.), refunderes heller ikke.